Усуньте хаос у відділі продажів з CRM «Бітрікс24»

Досить втрачати прибуток

Залиште заявку і ми безкоштовно розберемо Ваші помилки в організації
відділу продажів

Замовити демонстрацію
Отримати консультацію

Впровадження CRM «Бітрікс24»

Організуйте бізнес-процеси від “А” до “Я”

Комплексне впровадження CRM системи “Битрикс24” в відділи продажів з навчанням.
Тисніть і отримаєте спеціальні умови

Замовити демонстрацію
Отримати консультацію

Придбання ліцензій «Бітрікс24»

Від офіційних партнерів компанії «Бітрікс24»

Тисніть, і ми підберемо Вам конфігурацію зі знижкою від Promius

Замовити демонстрацію
Отримати консультацію

Придбання ліцензій «Бітрікс24»

Від офіційних партнерів компанії «Бітрікс24»

Тисніть, і ми підберемо Вам конфігурацію зі знижкою від Promius

Замовити демонстрацію
Отримати консультацію
00
/ 00

Who is mister Bitrix?

Bitrix

CRM “Бітрікс24 - це проста і інтуїтивно зрозуміла система допомагає контролювати всі канали комунікацій з клієнтами і автоматизувати продажі. Забудьте про таблички Excel, месенджери, безліч документів і біганину по кабінетах.

Виявіть слабкі місця свого відділу продажів. Знайдіть, де ви втрачаєте гроші. Контролюйте ефективність кожного співробітника. Не втрачайте клієнтів. Аналізуйте і заробляйте більше.

CRM “Бітрікс24 - це програми для збору даних про клієнтів, управління операціями, контролю за менеджерами, аналітики і прогнозування. Він спрощує рутину, прискорює прийняття правильних рішень і виключає помилки.

Отримати консультацію
“А навіщо мені CRM? Ми, в своїй компанії, і без неї якось справляємося.”

CRM - “must have” для компанії в 2021 році

Правильно відбудовані бізнес-процеси знижують втрати нових клієнтів.
Використання карток клієнта і історій продажів збільшує середній чек і підвищує частку повторних покупок.
Розмежування клієнтів за сегментами. Опрацювання комунікації з кожним із сегментів.
Управління відділом продажів за допомогою «Бітрікс24» скорочує управлінські помилки, знижує трудовитрати на пошук і аналітичну обробку відомостей.
Швидше за все ви маєте уявлення про те, як зриваються угоди. Причин багато, але головна з них - людський фактор. Співробітники спізнюються на зустрічі, забувають передзвонювати клієнтам або не встигають готувати документи (деякі навіть забувають виставляти рахунки). З таких «дрібниць» складаються великі збитки.
Планування продажів в CRM допоможе знизити вплив людського фактора і скоротити витрати. Крім того, CRM дозволяє контролювати операційну діяльність і оцінювати ефективність продажів конкретних співробітників, відділу продажів і всього підприємства.
Організація відділу продажу

Ви хочете більше продавати? Для цього, не обов'язково набирати більше менеджерів, роздуваючи штат. Навпаки, вам необхідно грамотно оптимізувати відділ продажів. Потрібно розробити регламенти, структурувати чергу при прийомі дзвінків і ролі при обробці заявок, організувати планування зустрічей і впровадити регулярну звітність. Вирішувати ці завдання допомагають інструменти продажів, вбудовані в CRM «Бітрікс 24 ». Для типових випадків передбачені шаблони: реквізити клієнтів, ділових листів, комерційних пропозицій і рахунків. Редагуйте стандартні шаблони, створюйте власні заготовки.

Побудова відділу продажів за допомогою CRM скорочує до мінімуму час на адаптацію нових співробітників. Контакти, угоди і справи зберігаються в «Бітрікс24». Надайте співробітнику доступ до системи - і він зможе відразу приступити до справи. Передача справ при відпустці або звільненні теж прискорюється в «два кліка».

Контроль угод

«Бітрікс24» дозволяє контролювати кожен етап угоди: від першого контакту з клієнтом до виставлення йому рахунку. Вбудована система нагадувань допоможе не втратити жодної заявки, не пропустити жодного клієнта, не забути ні про одну зустріч.

Для підвищення ефективності продажів спростіть нормування і функціонування команд. Ставте колегам завдання, плануйте дзвінки і зустрічі, автоматизуйте регламентні процедури, щоб прискорити виконання трудомістких проектів.

Вивільнені ресурси використовуйте для розвитку продажів. Ранжируйте клієнтів по прибутковості і лояльності, підвищуйте кваліфікацію менеджерів, вдосконалюйте рекламні кампанії, організуйте публічні заходи для цільової аудиторії.

Наскрізна аналітика продажів

Як оцінити результати менеджера з продажу? Одні керівники дивляться на кількість скоєних дзвінків, інші судять за обсягом укладених угод. Але відслідковувати об'єктивну картину в реальному часі важко. Корпорації тримають в штаті спеціальних співробітників для підготовки аналітики продажів в електронних таблицях. Для малих підприємств це занадто дорого. Та й вірогідність управлінських помилок велика.

«Бітрікс24» покаже актуальні і об'єктивні результати роботи кожного співробітника. Система сама підрахує, скільки співробітник зробив дзвінків, відправив комерційних пропозицій і завершив угод. Керівник використовує цю інформацію для розподілу черги завдань, додаткової підготовки співробітників, преміювання або депреміювання. Домагайтеся підвищення продажів планомірно. Знижуйте частку випадковостей і готуйтеся до них заздалегідь.

Можливості Bitrix 24

Переваги використання CRM
Єдина база замовників і контрагентів, в якій зберігаються всі зібрані дані.
Облік і аналіз статистики руху замовлень. Можна швидко визначити, з чиєї вини зірвався замовлення, проаналізувати причини і зробити висновки.
Прозорість і контроль роботи відділу продажу. Відразу зрозуміло, хто за які завдання відповідає і на яких етапах угоди.
Можливість, спираючись на статистику і аналіз, прогнозувати виручку і планувати розвиток підприємства.
Управління взаємовідносинами з клієнтами

Можна вкладати величезні кошти в залучення відвідувачів - в маркетинг, рекламу, SEO-просування. Але просто так відвідувачі клієнтами не стають. Подивіться на функції CRM-системи, які допоможуть перетворити потенційних покупців в клієнтів.

Заявки потенційних покупців на сайті і дзвінки через АТС автоматично фіксуються в базі і перетворюються в завдання для співробітників служби продажів. Втрати звернень виключаються.
Всі етапи договору контролюються в інформаційній системі. Програма підказує співробітнику подальші дії. Наприклад, нагадати замовнику про терміни, поміняти ...
Історія договорів і пов'язані з ними документи доступні начальникам і виконавцям. Пошук по базі легко виявляє потрібні дані.
Робота з CRM «Бітрікс24» дозволяє швидше планувати і вирішувати робочі справи. Можна ставити завдання колегам, призначати зустрічі з покупцями, планувати дзвінки або відправляти листи.
Підтримка, яка допомагає

«Бітрікс24» включає базу лидов, контактів і компаній. Пов'язані з ними угоди і завдання обробляються роботами, за допомогою налаштованих ланцюжків бізнес-процесів. Автоматизувати можна розсилку листів, дзвінки, виставлення рахунків, додавання товарів і призначення відповідальних і багато іншого.

Начальник відділу в будь-який момент бачить динаміку і результати роботи підлеглих. По кожній операції можна дізнатися витрачений на неї час і відстежити проблемні етапи, налаштувати «воронку продажів».

CRM розраховує показники ефективності для кожного менеджера і становить по ним зведений рейтинг.

Інтеграція з бухгалтерією

«Бітрікс24» и «:Підприємство» обмінюються даними в автоматичному режимі. Співробітники відділу продажів працюють тільки за актуальними цінами, складським залишкам і проплат. Можливість виписати відсутній в наявності товар або продати позицію за старими цінами виключена в принципі.

Аналітика і прогнози

Зібрані відомості не тільки спрощують поточну роботу з покупцями. Аналіз за різними показниками дає підстави для корекції і прогнозування планів збуту.

«Бітрікс24» формує звіти в різних розрізах, в тому числі по «воронці продажів», сумам договорів, оплатах, забутим і поточним операціям. За допомогою візуального конструктора можна створювати власні комплексні звіти.

Безпека

Інформаційні системи приватних підприємств повні комерційних таємниць. Контакти клієнтів і деталі договорів повинні бути строго конфіденційні. «Бітрікс24» обмежує доступ відповідно до ролей користувачів (підлеглий, начальник відділу, директор, адміністратор і т. д.), а також по групах, департаментам, відділам та конкретним співробітникам.

Найкраще з популярних CRM

«Бітрікс24» універсальна. Вона включає функціонал 4/5 відомих систем управління взаємовідносинами з клієнтами CRM.

01
Автоматизує операційні процеси маркетингу і продажів, як SFA-системи;
02
Забезпечує єдине взаємодія зі зверненнями абонентів, які надходять по різних каналах (голосова телефонія, сайт, електронна пошта), як Контакт-центр;
03
Підтримує сервісне обслуговування покупців, як Service Desk;
04
Накопичує дані транзакцій, зберігає їх і систематизує, а також забезпечує інтелектуальну обробку показників, як аналітичні системи управління.
Від слів до діла

Для того, щоб ви отримали повне уявлення про можливості системи ми створили тестовий зразок має бути діюча CRM Bitrix24.

Отримайте доступ до нашої бази прямо зараз.

Для того, щоб ви отримали повне уявлення про можливості системи ми створили тестовий зразок має бути діюча CRM Bitrix24. Отримайте доступ до нашої бази прямо зараз.

Ми надішлемо посилання будь-яким зручним для вас способом

Отримати доступ

Зв'язатися з менеджером і отримати докладну консультацію, в ході якої ми відповімо на ваші запитання

Або

Консультант зв'яжеться з вами в месенджері або по телефону

Отримати консультацію

Як буде виглядати робота з нами

01

Заявка

Ви залишаєте заявку (кнопка) або
звертаєтеся до нас по телефону.

02

Консультація

З вами зв'язується менеджер, і визначає, яка
версія “Бітрікс24” для вас найбільш актуальна. Ми надаємо тестовий доступ до програми і проводимо демонстраційну сесію роботи CRM.

05

Навчання

Проводимо бонусне навчання

04

Впровадження

Виробляємо впровадження програми для вашого
підприємства. Тестуємо коректність роботи системи.

03

Договір

Підписуємо договір про надання
програмного забезпечення, і, в разі необхідності, про надання супутніх послуг. Ви проводите оплату на розрахунковий рахунок.

Вартість, бонуси

Облако
Коробка
Редакції
CRM
Корпоративний портал
Корпоративний портал
Інтернет-Ентерпрайз + CRM
Користувачі — число співробітників у вашій Бітрікс241212
50
100
250
500
1000+
22 000 ₴33 000 ₴
44 000 ₴
66 000 ₴
88 000 ₴
169 000 ₴
319 000 ₴
Додатково
Екстранет
багатодепартаментність
Веб-кластер
eCommerce-платформа
Екстранет
багатодепартаментність
Веб-кластер
eCommerce-платформа
Екстранет
багатодепартаментність
Веб-кластер
eCommerce-платформа
Екстранет
багатодепартаментність
Веб-кластер
eCommerce-платформа
Спробувати
Спробувати
Спробувати
Спробувати
Безкоштовний
Спеціальніе тарифи
Бізнес-тарифи
БезкоштовнийСтарт+CRM+Задачі+КомандаКомпанія
Необхідний мінімум інструментів для початку роботиСайти і CRM - вдалий початок вашого бізнесуІдеально для невеликих відділів продажуОптимальне рішення для роботи над проектами, контролю термінів і якостіКращий вибір для автоматизації продажів в CRM і проектної роботиМаксимальні можливості для всієї компанії
КористувачіНеобмежено262460Необмежено
ЦіниБезкоштовний369 ₴1 200 ₴1 200 ₴2 200 ₴4 400 ₴
Створити
Купити
Купити
Купити
Купити
Купити
Диск5 Гб10 Гб50 Гб50 Гб100 Гб1024 Гб
CRM
Задачі і проекти
Онлайн-офіс, спільна робота
Чат і відеодзвінки
Магазин
Контакт-Центр
Адміністрування
CRM-Маркетинг
Наскрізна аналитика
Центр продажу
Підтримка
не має
базовий набір можливостей
розширений
професійний

Бонуси при покупці ліцензій - Бітрікс24

ОблакоКоробка
СтартРазова консультаціяCRMБезкоштовна установка коробки на сервер
+ 2 години програміста / аналітика
CRM+2 години консультаційКорпоративний портал
100 чоловік
Безкоштовна установка коробки на сервер
+ 4 години програміста / аналітика
Задачі+2 години консультаційКорпоративний портал
250 чоловік
Безкоштовна установка коробки на сервер
+ 10 годин програміста / аналітика
Команда4 години консультаційКорпоративний портал
500 чоловік
Безкоштовна установка коробки на сервер
+ 15 годин програміста / аналітика
Компанія6 годин консультаційЕнтерпрайз 1000+Консультація по установці коробки
+ 20 годин програміста / аналітика
КупитиКупити

* Бонуси за хмарну версію надаються при купівлі ліцензії на термін від 6 місяців.

Уже використовують CRM “Бітрікс 24”

“Ева”
“Цитрус”
“Ощадбанк”
“Новая Линия”
“Интертоп”
“Репка.юа”
Залишилися питання?
Із задоволенням відповім на них
Провідний інженер-архітектор Бітрікс24
Ілля Астахов